Gdy Nauczyciel chce zmienić termin
Aby zmienić termin jako Nauczyciel, wykonaj poniższe kroki:
Zaloguj się do Etulio.
Przejdź do zakładki „Moje lekcje”.
Wybierz interesujący Cię termin i kliknij w niego, a następnie wybierz opcję „Napisz wiadomość”.
Napisz do Ucznia z prośbą o zmianę terminu zajęć.
Wykonaj zrzut ekranu (Print Screen) potwierdzenia zgody ucznia.
Użyj kombinacji klawiszy Windows + Shift + S.
Gdy ekran się przyciemni, wciśnij lewy przycisk myszy i zaznacz fragment, który chcesz uchwycić (musi być widoczna zgoda Ucznia na zmianę terminu oraz nowy termin).
Otwórz czat na żywo (LiveChat) w prawym dolnym rogu ekranu.
Kliknij „Napisz wiadomość”.
Wklej zrzut ekranu (za pomocą kombinacji klawiszy Ctrl + V) potwierdzający zgodę Ucznia i informujący o nowym terminie zajęć.
Gotowe! Teraz zespół Etulio zaktualizuje termin w Twoim kalendarzu.
Jeżeli nie chcesz korzystać z czatu na platformie (LiveChat), możesz zadzwonić pod numer telefonu podany w zakładce „Kontakt” lub wysłać wiadomość e‑mail na adres [email protected], dołączając zrzut ekranu rozmowy z uczniem (z widoczną zgodą na zmianę terminu i informacją o nowym terminie). Zespół Etulio dokona zmiany w kalendarzu po otrzymaniu takiej wiadomości.
Gdy Uczeń chce zmienić termin
Czas na zgłoszenie zmiany:
Uczeń powinien poinformować nauczyciela o chęci przełożenia zajęć najpóźniej 24 godziny przed ich rozpoczęciem. Po ustaleniu nowego terminu z nauczycielem, konieczne jest potwierdzenie zmiany poprzez kontakt z zespołem Etulio po stronie Ucznia.
Kontakt z nami:
Poinformuj Ucznia, że po uzgodnieniu nowego terminu z Tobą, musi on również skontaktować się z nami w celu oficjalnego zatwierdzenia i zmiany opłaconych już zajęć.
Decyzja po upływie 24 godzin:
Zgodnie z regulaminem, jeśli uczeń poprosi o zmianę terminu mniej niż 24 godziny przed planowanymi zajęciami, masz prawo odmówić. Ostateczna decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.
